The Honey Comb Yoghurt Shop

The Honey comb

För ett par veckor sedan blev Södermalm fulländat. Skrapan fick en ny hyresgäst. Om du gillar fryst yoghurt är detta stället för dig. Jag har blivit helt beroende av Honey Comb. Det är helt enkelt det godaste som finns just nu. Det man gör är att man tar en skål, fyller den med valfri yoghurtsmak och toppar med valfritt tillbehör. Det finns godis, frukt, nötter och såser.

The Honey comb

I min bytta återfinns alltid yoghurt av honungssmak, nötter och torkade bananer.

The Honey comb

Jag ba: Hej, jag älskar er och vill skriva ett blogginlägg stället, får jag fota dig?
Hon ba: Jaaaa, vad kul, du får gärna länka till vår facebooksida.

Jag hittade ingen facebooksida, däremot en artikel om företagets Sverigelansering. Det har tydligen öppnats tre butiker i Stockholm; Skrapan, Skärholmen och Karlavägen. Inom kort kommer det öppnas tre till i Stockholm och samt en  i Norrköping. Detta är inget sponsrat inlägg, jag är bara dödligt förtjust i denna yoghurt.

 

4 thoughts on “The Honey Comb Yoghurt Shop

Kommentera

