Tur och retur till helvetet

Men hallå och förlåt. Lever ni? Jag lever. My GOD vad livet kör skiten ur mig just nu. Jag tog en tur och retur till helvetet förra veckan, men nu är jag tillbaka. Allt från livskris till relationskris, komma-ur-gängorna-kris, stresskris, prestationsångestkris på en och samma gång. Kan ni förstå att jag är som en kalv på grönbete? Freddie är nu 11 månader gammal och jag ska nu ut i det ”verkliga livet”. Det känns jättekonstigt men är förstås väldigt kul.

Grejen är bara den att jag flippar såfort jag inte har fungerande rutiner. Hela jag faller ihop som ett litet korthus. Att komma in i det ”nya” livet kommer nog ta ett tag. Det är så mycket som ska klaffa. Just nu tittar familjen på Lyxfällan, jag kan inte låta bli att tycka det är komiskt att sonen i den skuldsatta familjen heter Cash.

Skärmavbild 2013-09-26 kl. 20.35.16
En rolig sak jag gjort sedan sist är att jag har införskaffat en fin keps och en fin…

Skärmavbild 2013-09-26 kl. 20.35.32
… flanellskjorta…

Skärmavbild 2013-09-26 kl. 20.35.43
Träffat Knivlisa.

One thought on “Tur och retur till helvetet

  1. Heeej! har saknat dig & dina inlägg!
    Ja året är inte så långt som man kan tro. Killevipp så har ett år gått.
    Snygg flanellskjorta! 🙂 ja kepsen med.

    Ha det fint!

    Kram

Kommentera

