Hur ska jag göra för att få bort inställningen ni ser på bilden?

Skärmavbild 2013-09-01 kl. 14.12.12

I dag är det den första september och jag är helt mör i huvudet. Vi tillbringade lördagen i goda vänners lag på Ingarö med triathlon och kräftskiva. Vi var den familjen med flest och yngst barn och åkte av någon outgrundlig anledning hem sist av alla. Klockan 4 var vi hemma men det hindrade inte barnen att vakna klockan sju. Jag har legat på soffan och tittat på Prison Break halva dagen och laddat inför min skrivbordsstädning. Jag har lovat mig själv att städa skrivbordet innan jag packar upp min nya laptop.

Nu en fråga till er som använder mac, hur ska jag göra för att få bort inställningen ni ser på bilden? Mina barn lyckades komma åt en knapp och plötsligt blir ikonerna SUPERSTORA när jag för musen ovan. Skitstörigt.

 

3 thoughts on “Hur ska jag göra för att få bort inställningen ni ser på bilden?

  1. Just nu sitter jag inte vid datan utan mob men jag har för mig att gå in på inställningar/ verktyg och välj tangentbords ikonen. Där kan du ändra inställningarna ..

Kommentera

