Jag är så jävla dålig

Bild 2013-08-10 kl. 19.44

Men ååååhhhh! Jag blir så sur och irriterad. Jag hatar att sitta här och svettas framför datorn. Texterna jag skriver blir asdåliga och jag har liksom drabbats av skrivkram för första gången ever. Nej, jag har inga problem med att blogga, utan det är mina släpande inlämningsuppgifter jag snackar om. Skjut mig! Jag hetsäter glass och deppar. Om jag inte klarar tentan som äger rum om två veckor kommer jag inte dö. Jag kommer däremot känna mig jävligt misslyckad, ungefär som att falla på mållinjen.

Sorry, jag kommer fortsätta att vara antibloggare ett par veckor till. Med undantag för de gånger jag måste lätta på trycket. Måste klara tentan, måste klara tentan och de släpande inlämningsuppgifterna såklart. By the way så är jag hemma i stan nu. Det känns skönt.

7 thoughts on “Jag är så jävla dålig

  1. Jag hejar på dig Anna! Jag måste klara en tenta 23 aug och skriva två projekt för att få CSN till exjobbet som börjar 2 sep. Innan dess ska jag även ha läst en bok… snart färdig med projekt 1, tog en läsa blogg-paus och upptäckte att vi är i liknande sits. Heja oss, kämpa på, sen ska vi fira!

  2. Fina Anna! Du kommer att klara tentan! Vad är det för skitsnack att du är dålig?! Nej, nej du är asbra! Glöm inte det!

  3. HejaHeja! Lycka till! När jag fick skrivkramp när jag pluggade så brukade jag ta tre minuter då jag visualiserade framför mig hur jag hade skrivit klart den och fått tillbaka den, och klarat den! Heja

  4. Du är grymt bra Anna!!! På en himla massa saker! Du kommer att klara detta! Jag vet att det kan vara så jobbigt när man känner att man fastnat. Men tänk att det är en del av processen. Försök känna vad som skulle kunna underlätta för dig. Några effektiva timmar på ett bibliotek kanske? Att ringa en kursare och prata om hur hen upplever/upplevde dessa uppgifter? Vill även tillägga att OM det inte skulle gå vägen (vilket jag tror att det gör) så är det okej. Det är okej. Kram och lycka till!

  5. Hej Anna!
    Du ska se att allt kommer gå superbra.! Tänk positivt! Alla har vi våra dalar men man reser sig upp igen på berget! 🙂 DU ÄR EN STARK KVINNA! Fortsätt äta glass och deppa om du vill men jag tror på dig och det viktigaste av allt det är att du måste tro på dig själv! Sträck på dig och intala dig själv om att du klarar av det här, du kan, du kommer klara tentan, du kommer skriva dina inlämningsuppgifter och dom kommer bli bra! Ingen tvekan om det! Tänk på bra saker och ge dig själv en belöning varje gång du lyckas med en uppgift eller tenta. Häng upp små lappar med peppande ord runt om ditt skrivbord och var du pluggar, se sig själv i spegeln på morgonen och säg, jag klarar det här! Och ge dig själv ett stort leende! 🙂
    YOU GO GIRL!!!! 🙂

Kommentera

