Hej då Anna-Maria med familj i Åsa!

20130720-095204.jpg

20130720-093426.jpg

20130720-093501.jpg

20130720-093530.jpg

20130720-093556.jpg

20130720-093627.jpg

20130720-093638.jpg
Vad bra vi har haft det, rena rama drömmen och jag menar det verkligen. Barnen har haft jätteroligt och jag likaså. Jag har lärt mig att två dygn är perfekt om man ska åka och hälsa på folk. Då hinner man umgås utan att stressa, samt att man åker är stämningen är på topp. Nu vet jag dock inte om Anna-Maria delar min uppfattning, hon kanske bara har gått och väntat på att bli av med oss, men det tror jag inte.

Vad har varit bäst med vistelse då? Självklart alla skratt och roliga samtal. Vi har pratat allt från bloggar till zoombies. Det roligaste var när Anna-Maria skulle förklara för sin femåring varför zoombies äter hjärnor:

”Det är ungefär som när kossor äter gräs vet du.”

Barnen har lekt, lekt och åter lekt. Detta kommer bli ett roligt minne för livet. Den fina stranden, de goda glassarna, de nya vännerna och allt bus. Nu ska vi alldeles strax vinka farväl för att resa vidare på vårt äventyr. Nästa anhalt blir Liseberg. Där ska vi möta upp min vän Jenny för en heldag. Ska bli spännande att se hur det går med tre barn. Eventuellt ska vi luncha med min storasyster och hennes familj som varit i Göteborg hela veckan i samband med Gothia Cup.

8 thoughts on “Hej då Anna-Maria med familj i Åsa!

  1. Hej!

    Har läst din blogg i kanske 6 månader och vill bara säga att du har en underbar utstrålning!

    Du känns så äkta!

    Önskar en fortsatt underbar sommar!

Kommentera

