Hur svårt kan det vara?

Skärmavbild 2013-05-30 kl. 14.10.59

Det här med att det alltid ser ut som ett bombnedslag på min arbetsplats. Det känns lite omoget. Mitt skrivbord är en bra indikator på mitt liv. En blick på mitt skrivbord är som att ta pulsen på mig. Jag tror att jag har lite för många bollar i luften. Skrivbordet är det som blir lidande eftersom det är där jag staplar all skit och mina to-do´s. Blotta tanken på att ”ta tag” i skrivbordet ger mig ångest. Det kommer ta tusen år och jag har inte tid.

Hej förresten.
Hoppas ni mår bra. Jag tvättar idag och sjunger ”Imse vimse spindel”. Vad glad jag blir att så många har börjat prenumerera. Den dagen bloggen fått 900 prenumeranter lovar jag att jag ska visa upp ett väl ordnat och städat skrivbord.

3 thoughts on “Hur svårt kan det vara?

  1. Jag är precis likadan! Mitt skrivbord säger mycket om hur jag mår för tillfället.

    Idag tröttnade jag på min oreda och åkte till IKEA och köpte diverse skrivbordsgrejer, så nu har jag ordning på sakerna. Så jäkla skönt!

    Du behöver kanske också bättre förvaringsgrejer? Då lägger man sakerna rätt direkt. Jag har märkt att det har underlättat. Jag har fortfarande mycket saker på skrivbordet, men oredan är i alla fall sortera. 😉

    Lycka till med städningen!

    • Jag skulle kunna köpa all världens förvaringsmojänger och det skulle fortfarande vara lika stökigt. Jag får liksom aldrig till det med att lägga rätt sak på rätt plats :).

  2. Pingback: Torsdag |

Kommentera

