Premiär för öppna förskolan

20130521-120930.jpg
Förmiddagen har spenderats på öppna förskolan. My God! Det väckte gamla minnen till liv, jag har inte varit där sedan Toddo var liten för vad jag kan minnas blev det aldrig av att jag gick dit med Lovi.

Vi sjöng barnvisor i en evighet och det kändes som om det aldrig skulle ta slut. Plötsligt tog det dock slut, Freddie fick mat och somnade sen. Härligt. Ska bli spännande att se hur länge hon sover. Tänk om det är så lyckosamt att vi är i början av en rutin?

Nu sitter jag på buss 76 in till city där jag ska försöka reklamera ett par hörlurar. Whish me luck!

One thought on “Premiär för öppna förskolan

  1. Måste bar säga att wow! vilka döläckra eh.. leggings? strumpbyxor? kalasbyxor? Vad man än kallar dem så är de snygga!

Kommentera

