Roller Derby Bout 18 maj i Farstahallen

20130516-044531.jpg

Lystring alla ni som är nyfikna på roller derby! Nu i helgen spelar The Royal Army sin första hemmamatch mot Västerås Roller Derby. Insläppet börjar klockan 13.15, matchen börjar klockan 13.45. Biljetter finns att köpa här.

Jag kommer förmodligen inte gå med tanke på att jag egentligen bör skriva tenta då, men jag får se hur jag gör. Det skulle vara roligt att se matchen, om du har tid och möjlighet tycker jag verkligen att du ska ta dig dit.

3 thoughts on “Roller Derby Bout 18 maj i Farstahallen

  1. Hej! Jättenyfiken på rollerderby, skulle du vilja berätta mer i ett inlägg?
    Bor inte i storstaden så det är sällan jag ser att det faktiskt existerar rollerderby.

    Jaaaa skulle ju kunna googla men det är ju inte alls lika trevligt som att höra någon som brinner för ämnet berätta!

    P.s nyläsare och har fastnat här!

Kommentera

