Tänk om jag fick ge mig ut och resa?

Ja, det vore ju så fantastiskt roligt. Flickan på bilden var med i en parad som ägde rum i Chiang Mai när jag var där 2006. Ni skulle bara veta hur sugen jag är på att ge mig ut i vida världen. Minns ni att jag medverkar i en baktävling? Tävlingen avslutas om fyra dagar och jag vill verkligen be er alla att ge mig ett par klick fram till dess. Det skulle betyda så mycket för mig. Dels är det roligt att vinna ett pris, jag får ju inget pröjs för att blogga men jag är ju även sugen på att resa iväg. En weekend tillsammans med Natashja aka Lady Dahmer vore ju toppen. Klicka här för att ge mig poäng i tävlingen. -> Ett klick om dagen är bra för magen… 

På tal om att aldrig ha vunnit något skulle ju egot skjuta i höjden om jag åtminstone blev nominerad till Veckorevyns Blog Awards, den enda kategorin som tycks passa min blogg är Guldpennan. Vad tycker ni?

Kommentera

