Veckans #joller där jag pratar mammakroppen med Lofsan

Idag har andra avsnittet av #joller – en podcast föräldrar emellan släppts. Jag och Lovisa aka Lofsan pratar om mammakroppen. Det var jättekul att spela in tillsammans med Lovisa. Vi brinner båda för ämnet och hade mycket att säga om det. Jag har fått blodad tand för att spela in podcasts och är sugen på att dra igång en egen. Det känns så trist att jag har gjort mina två avsnitt och det skulle vara så tråkigt om det är över nu när det precis har börjat. Om jag poddar, lyssnar du då?

Lofsan är en av kvinnorna som kommer samlas kring mitt middagsbord på fredag. De andra hittar ni här, här, här och här. Kommer bli jättekul.

11 thoughts on “Veckans #joller där jag pratar mammakroppen med Lofsan

  1. Jaaa jag skulle absolut lyssna! Jag har tänkt på det det senaste, att det vore roligt om du hade en egen! Du är så finurlig, rolig och trevlig att lyssna på!

  2. Wow vad bra ni var! Jag har en tremånaders hemma så för mig var det lite extra bra då det ”ligger rätt i tiden”. Jag gillade att det var en bra mix mellan egna erfarenheter, tips och annat. Tack för en härlig nästantimme 🙂 Och klart att jag lyssnar om du fortsätter lyssna om du kör på med egen pod.

  3. Hej!
    Sitter och lyssnar på podden nu! Och undrar hur ni tänkte när ni säger att mannen har också vissa behov och man behöver ju inte ha penetrerande sex? Hör ni själva hur det låter? Det låter som att kvinnan bör agera som en service eh.. för att mannen har vissa behov? Hur tänkte ni där? Jättebra pod i övrigt, men hoppsan..

  4. Pingback: Podtips! | #blogghen

  5. Har precis hittat hit, jättebra pod!
    Skulle absolut lyssna, fortsätt gärna!
    Bra tempo, härlig röst och intressant ämne 🙂

Kommentera

