En fredagskväll i bilder

20130420-064933.jpg
I går möttes jag och Solle upp.

20130420-065019.jpg
Vår vän Mette har startat ett företag, där hon designar svensktillverkade. ekologiska skinnväskor och smycken.

20130420-065140.jpg
Cheeky Monkey World kommer sälja allt från accessoarer till heminredning och smycken.

20130420-065249.jpg
På vägen hem hittade jag en ensam almanacka på en bänk vid Slussen. Jag har ringt ägaren utan framgång.

20130420-065345.jpg
Väl hemma blev det glass till kvällsmat innan jag stupade i säng.

2 thoughts on “En fredagskväll i bilder

  1. Appropå könsstympning som du skrev om tidigare, har du sett senaste Amelia? Absolut vidrigt! Jag har så svårt att förstå att troende människor fått för sig att de är större än Gud och vill förändra den kropp de tror att Han skapat! Vedervärdigt, ålderdomligt och så mycket övergrepp, bevittnat av de som ska skydda den lille mest, alltså föräldrarna. Förbjud detta nu! I alla länder i hela världen för alla kvinnors och alla mäns skull.

  2. Vilken kväll!!
    Lyssnade på eran podcast igår. Kändes väldigta, genuint och varmt. Man ville bara få vara med och prata med er 😉 Ser fram nästa. Ni är verkligen bra förebilder!

Kommentera

