Roliga saker på gång

Det många hjul som snurrar just nu och jag har det väldigt bra. Jag börjar äntligen bli frisk från min seglivade förkylning eller vad det är, studierna är under hyfsad kontroll, jag fick a taste of Småland veckan som gick, poddinspelning och allt annat möjligt kul.

Men det roligaste av allt är ändå det som jag ska göra på fredag nästa vecka. Det är så roligt att jag nästan räknar dagarna. Jag känner mig som ett barn. En stor dröm kommer nämligen gå i uppfyllelse. Jag ska ha tjejmiddag och slipper laga maten själv eftersom en professionell kock har tagit på sig den uppgiften.

Hur lyxigt är inte det? Jag kommer kunna ägna mig åt att vara värdinna till 100%. Åhhh, det kommer bli så himla kul.

3 thoughts on “Roliga saker på gång

Kommentera

