Äntligen!

20130405-164721.jpg
Dessa gyllene skor är äntligen mina. Ni ska bara veta hur länge jag har spejat efter guldiga Uggs. Ukala heter dessa och är någon systervariant. Himla sköna är de och kostar hälften av ett par Uggs. Just nu är jag helt slut. Min bebis tar knäcken på mig. Hon är jävligt missnöjd och väsnas mest hela tiden. Who are you and what have you done with Freddie? Tänder? Magknip? Vad är det? Utvecklingsfas? Kan det vara gröten jag introducerat? Oavsett vad det tycker jag väldigt synd om henne. Det är inte lätt att vara liten.

I natt ska jag premiärsova på min nya kudde. Jag hittade en på Åhléns som känns lovande. Nackspärren jag vaknar av varje morgon är inte att leka med. Ha nu en skön helg allihopa. Jag hörde att det skulle komma snö, men jag vet inte. Vi ska ta det lugnt. Ikväll fredagsmyser vi med spaghetti och köttfärssås på menyn.

4 thoughts on “Äntligen!

  1. Men WOW! 😉

    Och gnälliga missnöjda bebisar vet jag allt om, verkligen knäckande. Vår minsta var så hela sitt första år i stort sett. Först nu vid 1 år som det börjar bli bättre….phjuuu!

    Trevlig fredag!

Kommentera

