Mitt bästa Jansons-frestelse-tips

Mitt tips för att få den bästa Jansons frestelsen är att texta APAN med anjovisen och ät upp mig. Mums. Alternativt fördela anjovisen jämnt, täck med ett lager potatis, häll på grädde och ställ in i ugnen. Lägg på ströbrödet på slutet för att det ska bli lagom krispigt med vacker färg. Jag brukar strö ett rejält lager och sedan täcka med smör som jag skivat med osthyvel. Jansons frestelse är nog en av mina högtidsmatfavoriter. Vilken är din? Vad äter du helst på påskbordet?

4 thoughts on “Mitt bästa Jansons-frestelse-tips

Kommentera

