Dexterbubblan

Jo, det är så här att säsong fem och sex av Dexter som jag beställde för ett par dagar sedan landade i min brevlåda igår. Med det sagt kanske ni har överseende med glesa bloggposter ett par dagar framöver. Eller? Fjärde säsongen tog knäcken på mig. Jag blev så ledsen och har nu sörjt under de 3-4 första avsnitten på säsong fem. Men OJ OJ OJ vad spännande det är. Jättespännande!

Idag lyser solen och himmeln är klarblå utan ett endaste moln. Förnuftet säger mig att jag borde packa ner Baby F i buggan, gå en långprommis och lyssna på föreläsningar, men Dexter säger mig att att jag borde hinna med åtminstone en skiva till a´tre avsnitt innan den där prommisen.

2 thoughts on “Dexterbubblan

  1. Åh, jag förstår precis! Från att min son föddes var både jag och hans pappa inne i en Dexter-bubbla fram tills vi såg slutet på säsong 6, och nu väntar jag otåligt på att 7:an ska komma. Underbar serie! Håller med om att slutet på fyran var hemskt. 😦

    Är förresten en ny läsare av din blogg, så: HEJ! 🙂

Kommentera

