Hjälp mig hitta Ugg sparkle golden size 10!

Jag har letat med ljus och lykta efter denna uggboot. Mina tomatfärgade ugg som jag haft i fem år börjar ta ut sin rätt. Ugg är världens skönaste och bästa mammaskor. Enkla att dra på sig när bebbe sitter i bärsele på magen bland annat. Nu har jag snöat in mig på just denna ugg och hittar den ingenstans. Ber er därför om hjälp. Namnet är Ugg sparkle golden size 10. Jag har hittat den på ett par olika sajter, men har fått intrycket av att det är lurendrejerisajter. Det känns inte seriöst att e-mailadressen är kopplad till gmail eller yahoo tycker jag. Nåväl. Jag kastar ut en krok här. Om ni känner till några stora seriösa skobutiker online får ni gärna hojta till.

 

Jag blev glatt överraskad när jag beställde mina gula Hunters från UK för ett par år sedan. De var billiga och leverererades på bara ett par dagar. Fördelen med att beställa från UK jämfört med USA är att man inte behöver riskera att betala tullavgift.

 

9 thoughts on “Hjälp mig hitta Ugg sparkle golden size 10!

  1. Halloj! Såg de idag på Kids and friends-affären i Staffanstorp. Finns ej på deras hemsida men de hade de i butiken! Definitivt ingen lurendrejeri:-)

  2. http://www.schuh.co.uk där finns de! vet inte vilka storlekar visserligen, men det är en sjukt bra sida och de är extremt serviceminded så om de inte har hade jag mailat och frågat. Och efter bara några dagar ringer det på dörren och där står då en man med ens nya skor. Hemleverans FTW!

  3. Zalando har en massa Uggs. Har själv beställt därifrån och det är inga problem. Såg några med paljetter dock vet jag inte om just de guldiga finns.

Kommentera

