När alla vännerna gått hem

Om det finns något jag kan skryta med så är det att jag har världens bästa vänner. Tack alla ni fantastiska människor för att ni är en del i mitt liv. Hela dagen har gått åt till att rodda med festen. Från tidig morgon till sen natt. De sista gästerna har precis gått hem och jag är så galet rörd över den otroliga peppen Lady Dahmer har ägnat sig med på diverse sociala medier för att lyfta fram min lilla blogg. Tack underbara kvinna och hej alla nya läsare! Kul att ni hittat hit. Jag bjuder på en liten bildkavalkad från kvällens fest.

3 thoughts on “När alla vännerna gått hem

  1. Tack Anna för att jag fick vara med på ett hörn och göra din kväll. Vilken härlig skara folk du samlat. Och som du rådde om oss! Och jo, du är cool! Kram!!

    • Hej Linda! Det var verkligen en toppenkväll, jag kommer leva på det länge. Tack frö att du kom och tack för den fina presenten. Kram från coola Anna,

Kommentera

