Loni

DSC_1486DSC_1441 När jag var ute och promenerade igår sprang jag in i Loni. Det är så roligt att träffa folk spontant på gatan.

– Nämen heeeeeej! Hur är det? Det var länge sedan! Vad gör du? osv…

Loni är kläddesigner och säljer sina fantastiska kläder på Tyska Brinken i Gamla stan. Det var där vi lärde känna varandra för snart fjorton år sedan. Loni säger att hon vill sy min brudklännig. Jag säger till min sambo att han får ta och fria snart så att hon får sin vilja igenom. Hennes hemsida tycks ligga nere just nu men jag länkar till hennes sida på Facebook, där finns det lite bilder på hennes kreationer. Passa gärna på att ”gilla”, då blir hon glad.

3 thoughts on “Loni

Kommentera

