Bubben kom på besök

DSC_1578

Inlämningsuppgiften i etik ska in på fredag och jag bedriver flyktverksamhet i vanlig ordning. Kursen är kul med stora inslag av filosofi. Jag gillar filosofers sätt att vända upp och ner på världen och värden. Mer om detta senare. Mitt i pluggandet dök en kär vän upp. Bubben kom på besök. Vi drack te och skrattade åt gamla minnen. Bubben är också smålänning. Vi träffades på min gamla arbetsplats och matchningen var ett faktum.

freddie Bubben tycker att jag ska ploppa ut tre ungar till nu när jag ändå är i farten

One thought on “Bubben kom på besök

Kommentera

