Kan jag, kan du

DSC_0302 2Fast det handlar ju inte bara om att kunna utan även om att vilja. Jag pratar såklart om att nominera mig till Finest Blogawards. Anledningen till varför jag nominerade mig själv i kategorin ”Årets personliga blogg” är att jag gillar min blogg, både att läsa i och att skriva. Jag vill att fler ska upptäcka den helt enkelt. En sak som jag har förstått av er läsare är att min blogg är peppig och inspirerande vilket gläder mig. Jag tycker om att dela med mig av mina tankar och åsikter.

Dessutom vill jag visa att allt går om man vill. Eller inte allt kanske, men mycket. Jag hoppade exempelvis på mina universitetsstudier när min äldsta var 11 månader gammal, innan dess hade jag läst in Engelska B på komvux. Nu fem år senare har jag tre barn och är bara tre terminer i från min lärarexamen. Jag roddar min lilla familj utan att för den sakens skull lägga mina egna intressen på is tillexempel sajten mammaformer som jag startade i syfte att hylla kvinnorkroppar post preggo. Roller Derbyn är ett annat intresse som jag är helt förälskad i. Baby Freddie får följa med på roller derbyträningar.

Jag kommer aldrig böna och be att folk ska rösta på mig i något. Men däremot vill jag tipsa er om att ni kan nominera. Låt oss leka med tanken att jag faktiskt blir nominerad, vad kul det skulle vara.

3 thoughts on “Kan jag, kan du

  1. Har också nominerat dig!! 🙂 För japp, din blogg är bara riktigt skön 🙂 Du skriver om bra saker, och man blir alltid lite gladare efter att ha läst dina inlägg 🙂

Kommentera

