Strävansmål

apan Istället för nyårslöften som ändå inte går att hålla, har jag ett par strävansmål inför år 2013.

– Jag vill undvika äta socker i form av kakor, choklad, godis och bakverk
– Jag vill komma i form, om inte annat ett steg på vägen
– Jag vill njuta av barnen, ägna dem mer tid och uppmärsamhet
– Jag vill fortsätta mina studier och klara dem
– Jag vill tapetsera upp rullarna som ligger och väntar i en kartong under min arbetsplats
– Jag vill klara av att springa en mil
– Jag vill komma igång med roller derbyn och bli säker på att åka
– Jag vill fortsätta blogga och ge bloggen mer tid
– Jag vill lära känna systemkameran som jag köpte för fyra år sedan men har knappt använt
– Jag vill spara pengar och undvika att överkonsumera

Älskade bloggläsare och vänner! Jag önskar er ett gott nytt år och hoppas att ni läser min blogg även nästa år. Stor kram från Anna aka Apan som ägnat de senaste dagarna åt att vara nerkopplad. Det är så sällan vi är hemma allihopa såhär intensivt som det blivit under ledigheten. Vi har byggt med lego, städat, tittat på filmer, lekt i snön, haft middagar för vänner, ätit gott, tvättat osv. Ni vet. Familjelivet rullar på.

2 thoughts on “Strävansmål

  1. Jag har också sockret på min nyårslista, och varje veckolista. Elt sjukt svårt, men mitt bästa tips som hjälper mug mest är att dricka citronvatten istället, i mängder och sen försöka tänka på nåt annat hehehe lättare sagt en gjort

    Lycka till 🙂

Kommentera

