Blixten? Ja Blixten! Blixten vad? Blixten Mc Queen!

20121220-210153.jpg
Jag gick ett sms. Min lillasyster, hennes två boxrar och hennes kille kommer till stan. Åh vad mysigt! Vi har inte setts på ett helt år. Imorgon någongång vid lunch dyker de upp, först skulle hon köpa presenter till kidsen.

Annelie: Vad gillar dom?
Jag: Hello Kitty och Blixten.
Annelie: Blixten?
Jag: Ja Blixten… En liten röd bil.
Annelie: Bil?

Det tog lite för lång tid innan jag kopplade att hon lever ett liv helt omedveten om vem Blixten är. Herregud! Snacka om att vara oförstörd och blissed.

2 thoughts on “Blixten? Ja Blixten! Blixten vad? Blixten Mc Queen!

  1. Hahah! Ojojoj.
    Fast det blir väl lite så om man inte har ungar tänker jag mig. Alltså att allt sånt där går en förbi.
    Iofs har jag inga ungar själv, men barnen på jobbet (1-5avdelning på en förskola) håller en ganska uppdaterad, hah!

Kommentera

