Ni är ju helt enkelt för GOA!

Eftersom ni läser min blogg vet ni att jag har ganska fullt upp. Det är liksom svårt att få tiden till att räcka till. Jag måste vara så sjukt effektiv jag bara kan för att lyckas maximera tillvaron och hinna med att göra allt jag vill, måste och bör göra. Vissa saker blir lidande.

Ni ska veta att jag blir så otroligt lycklig av era vänliga, peppande och kloka kommentarer. Jag blir jätteglad av all respons från mina läsare. Det vill jag verkligen att ni ska veta. Ibland kan jag få dåligt samvete över att jag inte svarat på kommentarer då händer det att jag skickar iväg ett mail personligen, som idag till exempel. Ni vet hur det är, om något plötsligt börjar kännas som ett måste blir det till ett obekvämt måste och för min del vill jag inte känna ”nu MÅSTE jag svara på kommentarer”. Då blir det fel i mig, jag vill att allt ska göras med glädje och kärlek, inte för att jag känner krav.

Nu menar jag inte att det är ni som ”ställer krav” utan det är snarare jag själv som tycker att jag borde visa er uppskattning genom att besvara era kommentarer. Svammel, svammel, jag hoppas ni fattar vad jag menar. Hursomhelst, ni är underbara! Tack som fan för all positiv energi ni sprider i mitt kommentarsfält.

 

6 thoughts on “Ni är ju helt enkelt för GOA!

  1. Åh!
    Alltså, Anna.Vi som läser hos dig ser ju att du har fullt upp med plugg, bebis och påklädnings-krig (bland annat). Att du inte hinner svara asap är inget jag tror att vi kinkar över. Släpp ”måstet” att svara på alla kommentarer. Bloggandet ska vara lustfyllt, annars blir det krystat.

    Btw, tack för att du har skrivit om det här med sockermissbruk etc. Jag känner SÅ igen mig, det här med att man inte bara kan ta en bulle, utan man liksom sitter där och hoppsan!, har man drullat i sig 5 på raken., Det finns liksom inget stopp :/.

    Stor kram till dig (och till din familj)

  2. Självklart förstår vi att du inte kan svara med detsamma! Nu när jag själv äntligen har blivit mamma så förstår jag verkligen det här med att man måste skapa sig tid för bloggandet.
    Bara älskar din blogg, ditt sätt att skriva på & dina sätt att se på saker & ting 😉 hihi

    Puss & kram

Kommentera

