… tvåan kom, trean kom, fyran kommer så småningom

Vad var det som kom? Undrar ni nyfiket och jag svarar med ett leende: tårarna så klart.

Böla no 1 is sittning here in Ringens köpcentrum and liveblogging.

Tårar i tidsmässig ordningsföljd:
1. I går kväll som resultat av ett psykbryt.

2. Vid lämningen på förskolan som ett resultat av att en av de underbara pedagogerna uppmanade mig att gå hem och mysa. Jag hade precis berättat att dagens påklädning av ytterkläder tog en timma. Dock utan gräl. Jag var tålmodig som få.

3. Espresso House, när min favoritbarista frågade hur det går med allt och jag berättade att allt går bra, bara det att jag är en lipa för tillfället. Typ såhär:
”Tack, det är bra jag är bara så blödig just nu. Jag börjar gråta för minsta lilla, nu börjar jag gråta bara för det.”

Nu har butikerna öppnat och jag ska göra ett nytt försök att köpa overall. Göra om och göra rätt ni vet.

Kommentera

