Känslan som infinner sig när jag har kämpat en hel dag med tentan

20121208-083434.jpg

roller derby

Den är ta mig tusen helt oslagbar. Som vanlig hoppas jag på att bli godkänd och hittills har jag faktiskt klarat höstens kurser. Heja mig!

Nu har jag en välbehövlig helg med familjen. Igår kväll rullade jag julköttbullarna och klockan sju i morse startade jag de första tvättmaskinerna.
Det känns som om hemmet har stått stilla i över en vecka.

Lite senare idag ska jag bootcamp med min roller derby liga. Jippie! Har längtat som en tok efter att få börja rulla igen.

4 thoughts on “Känslan som infinner sig när jag har kämpat en hel dag med tentan

  1. Så kul att du trots en fulltecknad vecka dök upp i går med fina familjen. Var mysigt att träffa dig och jag ser fram emot att få prata lite mer tête-a-tête.

    🙂

Kommentera

