Jag vabbar med tre barn

Skjut mig i huvudet. Say no more.

2 thoughts on “Jag vabbar med tre barn

  1. Alltså jag vet precis vad du menar. Har varit hemma må-ti med alla tre barnen (ensam eftersom mannen är på tjänsteresa) och vi har tredje (!!!!!) veckan med vinterkräksjukan i familjen.

    Först blev en sjuk. Sen dröjde det ett par-tre dagar. Sen åkte nästa dit, osv. Andra varvet nu. Att bli kräksjuk själv, efter att ha VABat med tre barn, och försöka amma ett barn samtidigt som man kan behålla typ 2 tsk vätska var INGEN hit. Tro mig. 😦

  2. Tycker det räcker att vara själv med en frisk treåring, en bebis och en hund som vill ut i tid och otid räcker gott och väl. Vill inte tänka på hur det skulle vara om vi var sjuka.

Kommentera

