Jag vantrivs så enormt med min kropp efter förlossningen

mammakropp

Elin 23 år, mamma till tvillingar för 3 månader gamla och en treåring

Jag tycker att hur jag ser ut i kroppen är jätteviktigt för mig och hur jag kommer känna inom mig. Jag vantrivs så enormt med min kropp efter förlossningen, jag börjar acceptera att min kropp aldrig kommer se ut som innan graviditeterna men man kan ju alltid försöka.

Jag tränar ungefär 2-3 gånger i veckan så ofta det går för jag mår bra av det både i kropp och själ.

4 thoughts on “Jag vantrivs så enormt med min kropp efter förlossningen

  1. Oj jä-lar en sån kropp efter 2 graviditeter! Hur är det möjligt att du vantrivs i denna fantastiska skapelse till kropp? Helt otroligt, du är ju skitsnygg!

  2. Jätte fin kropp. Hade jag haft din mage så hade jag varit super glad. Fina bröst med, allt e fint. Gillar att man har lite former,

Kommentera

