Vi lever i en grym värld full av läskiga monster

20121112-231625.jpg
Såg ni detta programmet? Jag tittade och kunde knappt tro det var sant. Fy vilka hemskheter kvinnorna i programmet har genomlidit. Vilka fruktansvärda jävla trauman, jag finner inga ord. En ung kvinna blev våldtagen och knivskuren av sin bästa väns att styvfar efter att bästisen knivmördats i rummet bredvid. Flickorna var 12 respektive 13 år när detta skedde.

Jag undrar hur mycket galningar som florerar i samhället egentligen. Det är nog betydligt fler än vi kan tänka oss. Usch och fy.

One thought on “Vi lever i en grym värld full av läskiga monster

  1. Jag såg också det läskiga programmet! Det mest obehagliga enligt mig är just det där att fastna i ett förhållande med en partner som behandlar en på ett så fruktansvärt sätt. Hur det måste vara att leva med det, särskilt efteråt, att se tillbaka på det och den otroliga (såklart helt obefogade) skam som jag kan tänka mig att man känner. Åh fy.

Kommentera

