Bakinspiration

Det är verkligen jättekul att baka bröd. Nu har jag blivit helt besatt av bakning och prylar som hör bakning till, samlaren i mig har gått i gång.

Jag har hittat bra bakbloggar och roliga nätbutiker som säljer köksredskap. En av de bloggar jag fallit för är Pain De Martin. Innan jag går och lägger mig i kväll ska jag sätta en deg på nattjäsning så att vi får nybakt bröd imorgon bitti.

Pain de martin

Senaste inlägget hos Pain De Martin

One thought on “Bakinspiration

Kommentera

