Vad sägs om att skriva en tenta i Judendom och Islam idag?

Nja, skulle inte tro det. Är inte särskilt sugen på det. Förra kursen Kristendomens rötter klarade jag galant, men denna kursen tillåter jag mig själv att kugga på.

Tentan släpps klockan 9 och jag skulle ju kunna skriva den så gått det går och chansa på att bli godkänd. Jag ska suga lite på den karamellen. Freddie sover och om jag ska vara ärlig har jag egentligen inget bättre för mig. Alla True Blood avsnitt som finns att se har jag sett, tånaglarna är nymålade och köket är fint.

Jag kanske ska in och nosa lite på den där tentan ändå.

2 thoughts on “Vad sägs om att skriva en tenta i Judendom och Islam idag?

  1. Åh, igenkänningsfaktor!!! Jag fick ett mail med en påminnelse om en inlämningsuppgift som skulle in 4 dagar senare (fick mailet när jag låg på BB) och ett beklagande att sista inlämningsdatum hade ”fallit bort” från instruktionerna. Trodde jag hade 2,5 vecka på mig 😉

    Så nyförlöst och hemma med dagsgammal bebbe skrev jag iordning inlämningsuppgiften, ca 2 A4sidor och skickade in (smått stressad ska tilläggas)

    Så jag hejar på dig!!!! Kanske kan göra den när någon annan kan ”passa” bebisen? Typ tar en promenad med vagnen??

Kommentera

