Khal Drogo satt i granen

20121010-221039.jpg
För er som missade gårdagens intrång av denna aggressiva seriefigur kan jag meddela att han tog bloggen i besittning. Nu är dock allt i sin ordning. Pang Preggoheadern är utbytt och mitt vanliga bloggnamn är på plats.

One thought on “Khal Drogo satt i granen

  1. Hey!
    Du spelar roller derby eller hur? Jag är 18, utbytesstudent i nya zeeland, och ha precis börjar rulla i ett av de lokala lagen i auckland. Jag har bara skejtat i cirka en månad och är ju inget pro direkt, men det tar sig! Nu är det så att jag flyttar hem till sverige i början av nästa år, och bävar inför tanken på att behöva överge rollerderbyn. Hur gör man för att få träna med royal swedish rd? Hur ofta har ni try-outs? Kan man träna med er utan att vara en player så att säga?

    älskar din blogg. och roller derby. precis beställt mina första skejts – extasen!!!
    ciao!

Kommentera

