Jag är stolt över ALLA mina ärr, de är en karta över mitt liv

Mamma 38 år till tre barn födda: – 93, -96 och -03.

Vägde 48 kg när jag blev gravid med nr 1 och 57 efter nr 3. Sen blev jag sjuk och gick upp 19 kg. Magmuskulaturen gick isär och fick stora problem med ”hänget”.

2007 Blev jag opererad för min sjukdom och 2010 gjordes åtstramning av magmuskelskadan och stor bukplastik. Jag är stolt över ALLA mina ärr, de är en karta över mitt liv. Bikinibilden är från augusti i år. De andra två från 22/8-10, dagen innan bukplastiken då de tog bort nästan 3 kg hud.

One thought on “Jag är stolt över ALLA mina ärr, de är en karta över mitt liv

Kommentera

