[…] och jag känner mer och mer att hon kommer att klara av det här och bli en smal tjej i slutat på januari

Katrin Zytomierskas syn på överviktiga människor äcklar mig. Vem tror hon att hon är? Någon form av livsstilsguru som kommit till världen för att frälsa den från ondo dvs överviktiga fetton som förpestar hennes välmående när hon är ute och rör sig bland folk?

20121004-221419.jpg

Jag vet inte vem denna Shervin är, men jag ser henne som ett offer i klorna på en psykopat. Visst, det är frivilligt att lägga sig händerna på Katrin men det hela känns som en cirkus där Katrin står med piskan i mitten av manegen medan Shervin vackert ska springa, hoppa och prestera.

Jag vill inte ens tänka på prestationskraven Shervin har eller på hur en ätstörning kommer sätta klorna i henne när resultaten börja vackla och Katrin inte är lika kelig i tonen. Sättet Katrin skriver om sin lärjunge får det att krypa i hela mig och känslan av att Katrin gör detta för sin egen skull är påtaglig. Shervin kommer bli så smal och fin detta TACK VARE FANTASTISKA KATRIN.

3 thoughts on “[…] och jag känner mer och mer att hon kommer att klara av det här och bli en smal tjej i slutat på januari

  1. Tycker inte riktigt om Katrin Z, tycker hon har så dumma & konstiga syn på folk & elaka kommentarer om folk.
    Nä, jag skulle inte våga säga sånt som hon säger.

    Kram

  2. Det är sorgligt att så många tilltalas av Katrins hemska människosyn.
    Tack och lov finns du som en vacker kontrast till allt.
    Älskar ditt sätt att se på omvärlden och att läsa dina underbara värderingar.
    Sen var det länge sen jag skrattade så mycket med i en text som när jag läser din blogg! Tack för att du förgyller min liv!

Kommentera

