Jag sågade av öronen på playboykaninen

Jag ogillar det faktum att mina barn anser sig ha rätten att leka med min i-phone hursomhelst. Självklart fattar jag att det är mitt eget fel och nu försöker jag begränsa användningen för deras del. Jag har har inga roliga spelappar på den utan kan endast erbjuda svt-play och youtube.

En av orsakerna till varför jag inte vill att de ska använda telefonen är skaderisken. Jag vill verkligen inte att den ska gå sönder. För ett tag sedan pajade barnen mitt mobilskydd och eftersom jag är en sådan person som tager vad jag haver fick jag trä på det überfula playbotskalet bara för att ha något tills vidare. Efter att jag sågade av öronen blev det riktigt bra.

 

One thought on “Jag sågade av öronen på playboykaninen

Kommentera

