Passa på att fynda! Katta Kvack säljer sina rullisar

Ni vet hur jag tjatat om Roller derby i typ två år, och sagt att snart snart snart ska jag börja! Så blev jag gravid efter try outsen i januari förra året, och sedan, ett år senare, så funkade det liksom inte i och med att jag inte hade ork att sticka iväg på tre timmars träningar med en bebis hemma. Och jag har kommit fram till att det kommer inte funka framöver heller.

Jag säger bara en sak, passa på att köp. Det är en bra deal.

Kommentera

