En fantastiskt rolig kväll i goda vänners lag på #blogawards

20120923-003718.jpg
Kvällens preggo outfit
Klänning // H&M
Strumpbyxor // Lindex
Skor // Dr Martens
Frisyr // Lady Dahmer

Hej på er!
Hoppas ni alla har haft en skön lördag. Min kväll har varit så himla kul. Just nu ligger jag nerbäddad och tittar på Avatar. Jag har inte sett den och tycker den verkar bra. Kanske borde stänga av och se den från början.

Min sambo som är lite lätt känslig för dofter sa att jag luktade äckligt när jag kom hem och syftade på en blandning av parfym, hårprodukter och SVETT. Jag skuttade graciöst in i duschen och upptäckte att footnerbehandlingen jag gjorde för ett par dagar sedan har börjat verka. Spana in min överjävligt äckliga fot. Jag hade verkligen inte tänkt blogga om det pga megasuperäckel men jag är alldeles för fascinerad för att låta bli.

20120923-005434.jpg

Hursomhelst, nu ligger jag i sängen och sniffar på mig själv. Jag luktar konstigt. Undrar vad det kan vara? Tänk om det är något hormonigt på gång som gör att jag luktar konstigt. Förmodligen är det bara inbillning. Det värsta jag vet är känslan av att lukta illa.

Nu är filmen slut, jag ska sova. Imorgon kommer jag skriva mer om den roliga kvällen. Natti natt!

3 thoughts on “En fantastiskt rolig kväll i goda vänners lag på #blogawards

  1. wow, men kolla in den foten! måste testa detta alltså, om så bara för att få pilla på all denna döda hud! åh, älskar att pilla!!!

  2. Åh, så spännande med footner! Jag tänkte testa det men blev osäker på om man får göra det som gravid. Men nu ska jag genast beställa hem ett kit och sätta igång.

Kommentera

