Jag får lyfta på den för att ens hitta troskanten och allt annat där nere

bristningar på mage, mammaformer

Bulldegsmamma 26 år till 10 månaders bebis

Hur sexig känner man sig egentligen med en mage som en bulldeg som hänger över byxkanten. Den bara hänger där sladdrig och dan… Jag får lyfta på den för att ens hitta troskanten och allt annat där nere. Den är i vägen när man ska raka bikinilinjen och jag faktiskt hatar min bulldegsmage.

Kläderna sitter inte just nå snyggt, inte tycker jag om att spegla mig naken i spegeln heller. Nä nu är det dags att ta tag i det här och hoppas kroppen får sin rätta form igen.

Kommentera

