Underhållningsvärdet när barnen ätit fem kanelbullar var en halvtimma före läggdags

20120919-205729.jpg

20120919-205735.jpg
Mmmmmm… Ungefär lika med noll. Sockerstinna barn är typ det värsta jag vet. Men vet ni vad? Det blir så ibland.

Vi satte en degen så fort vi kom hem från dagis. Sen fick jag en klubba i huvudet och orkade inte bry mig om degen förrens två och en halv timma senare. Det är nog första gången jag verkligen låter degen att jäsa.

När bullarna var färdiga fick barnen äta tills de fick nogm, jag gjorde likadant. Vi år fem bullar var och drack iskall mjölk till det. Gott och mysigt.

One thought on “Underhållningsvärdet när barnen ätit fem kanelbullar var en halvtimma före läggdags

Kommentera

