En sömnig tisdag

20120918-220847.jpg
Detta fina trädet står i närheten av min MVC. Nu börjar höstfärgerna titta fram och det är bara en tidsfråga innan allt sprakar till i rödgula nyanser.

Idag har jag varit hos barnmorskan, finchat med Lady Dahmer, sovit, pluggat, försökt vara pedagogisk med barnen, flyttat en tavla i vardagsrummet samt varit på vernissage.

Graviditeten börjar ta ut sin rätt med råge. Förra veckan hade jag jättemycket energi, denna veckan känner jag mig totalt dränerad. Orkar inte ens räkna ner dagarna till plopp.

Nu ska jag sova för att orka med morgondagen. Ställ gärna fler frågor till ”frågestunden”. Det var kul att svara.

20120918-221548.jpg

20120918-221559.jpg

One thought on “En sömnig tisdag

Kommentera

