Därför uppdaterar jag inte bloggen

20120917-231503.jpg

Jag fick en fråga om varför jag inte uppdatera bloggen. Svaret är enkelt. Jag har inget material att uppdatera med. Min förhoppning och mitt mål är att kunna posta en mammaform om dagen.

Just nu är jag ett högpreggo personifierat och med begränsad energi. Därför har jag inte lagt manken till att ”ragga bidrag”. Det får ta den tid det tar helt enkelt. Jag välkomnar all form av spridning och värvning av mammor.

Hälsningar Anna.

6 thoughts on “Därför uppdaterar jag inte bloggen

  1. Hej. Jag hade kunnat skicka en bild på min kropp, var 20 när jag fick mitt tredje barn, så min kropp har varit med om en del på kort tid ;). Vet bara inte vart jag ska skicka det? 🙂

  2. Jag ska bannemig skicka in bild när jag fött min unge!
    Känns ju lite dumt att skicka in en 28+0 veckors gravidmage.

    Men när denna är ute, så har jag iallafall två graviditeter i bagaget och då finns det väl något gottigt att dela med sig 🙂

Kommentera

