Åh vilken härlig fredag!

leopardvantar hösten 2012

Finns det något så skönt och härligt som när det är höst, regn och rusk? I love it! Om ni undrar vad jag roat mig idag kan jag tala om att jag tar det väldigt chill efter den ansträngande gårdagen.

cissi wallin

I förmiddags mötte jag upp Cissi på Bageriet och frukostfikade med henne. Bageriet har kommit att blivit ett av mina favoritfik tack vare deras goda varma choklad. Efter fikan promenerade vi till Ringen. Jag fick världens skoskav av mina nya Dr Martens och haltade fram som Ringaren i Notre Dam. Inne på H&M köpte jag mössor till barnen och ett par leopardmönstrade vantar till mig själv. Emma instagrammade sitt tjusiga inköp igår och jag bara kände hur jag också ville ha leomönstrade händer i höst.

höstmössor till barn 2012

När jag kom lade jag mig i sängen för att plugga. Lyssnade på en föreläsning, somnade och blev väckt av min sambo en timma senare som ringde för att kolla läget. Halva dagen har gått och jag har både hunnit umgås, varit ute och rört mig, gjort slag i saken att köpa mössor och pluggat. Känner mig mycket nöjd med dagen så far.

I kväll kommer jag ha myskväll på tumanhand med frugan aka Helena eftersom alla andra i familjen ska iväg på sitt.

 

Kommentera

