Äta skorpor mitt i natten

Det är ju sådant ett preggo kan roa sig med. Att vakna med kombinationen kissnödig och hungrig är dömt till att bli en vaken natt. Så… Vad gör jag förutom att äta skorpor?

1. Suktar efter varm choklad på Urban Delis Bageriet.
2. Surfar runt på de nominerade bloggarna till Mamas blogaward.  Av de fem som är nominerade tycker jag att Knivlisas blogg verkar roligast.
3. Överväger att boka in en fotmassage i morgon.
4. Tittar på höstskor, blir helt förälskad.
5. Får halsbränna.

 Fotmassage och varm choklad imorgon, så får det bli. 

3 thoughts on “Äta skorpor mitt i natten

  1. Haha, alltid kul att trilla in hit och känna igen sig.
    Precis i samma läge här, är ju i vecka 37 nu. Har tre nätter i rad ätit saffran- och mandelskorpor. Vad ska man annars göra? Försöker vänd mig i sömnen och då gör nåt ont, vaknar till och blir akut kissnödig, kissar, lägger mig igen, då blir jag akut hungrig. upp igen…äter skorpor och slösurfar tills sovtåget åker förbi igen. Är som ett fyllo, kan somna överallt när som helst, men inte när jag ska sova, så klart.
    Lycka till med dina sista veckor, må dina skorpor inte ta slut!

  2. Pingback: Misstänkt vattenavgång mitt i ett skoköp » Apa med verbal diarré

Kommentera

