Allt jag ville ha var lite vanlig jävla fotmassage

fotmassage erbjudande

Från att jag vaknade i natt cirka kl 03.00 tills att jag äntligen somnade cirka kl 04.50 låg jag och suktade efter en enda sak: FOTMASSAGE.

Jag hade till min stora glädje hittat ett ställe i närheten av mitt hem och fram tills att de öppnade i morse satt jag i stort sett och trummade med fingrarna i spänd väntan på att ringa och boka en tid.  Bingo, jag fick en tid! När jag bokade ville jag försäkra mig om att informationen på deras hemsida stämde:

– Är det en timmes fotmassage för 300 kr? frågar jag.
– Ja. En timma 300 kr, svarar personen i andra sidan luren.  

När jag kommer dit och ska påbörja min behandling får jag frågan var jag har ont. Om det gäller rygg, axlar eller annat. Jag förklarar att jag vill ha en fotmassage. Då säger behandlaren:

– Ok. Fotmassage 350 kr.

Alltså, jag är inte den som är den. Femtio kronor är inget att tjafsa om, men för mig är det en principsak. Om man har avtalat ett pris och en behandling i telefon är det faktiskt ren jävla skitmentalitet att inte hålla det avtalet när kunden väl kommer. Jag blev sur och gick. Nu sitter jag här hemma och söker efter nya ställen och inser att 350 kr är ett överkomligt pris. De flesta andra tar minst 450 kr men jag kan ju inte gå tillbaka och för den delen vill jag inte gå tillbaka.

Varför ska jag lägga pengar på ett företag som inte kan ge en adekvat kundservice? Hur skulle du ha gjort? Nu har jag hittat ett annat ställe som kostar 400 kr och ska alldeles strax bege mig. Whish me luck.

6 thoughts on “Allt jag ville ha var lite vanlig jävla fotmassage

  1. Usch vad surt! Jag står på din sida! Står det en sak på internet +att du ringer för att kolla så tycker jag att det är vad som borde gälla! Frågade du varför de sa 350kr när du var där?

  2. Jag håller med dig om att det är en principsak, hade också gått därifrån, och sen undrar jag precis som Susanna om du frågade om de olika priserna och vad dom sa?

  3. Pingback: Misstänkt vattenavgång mitt i ett skoköp » Apa med verbal diarré

Kommentera

