Roller Derbykärlek //Dag 4 av 50

20120908-074805.jpg
Efter två års väntan var det äntligen min tur att börja spela roller derby. Jag var först på try out och sedan några träningar, sen var jag fast. Utrustning införskaffades och samma dag jag fick ett sms om att mina rullskridskor kommit jobbade jag på skolan. Under lunchen smet jag iväg, hämtade ut mitt paket och stack hem. Jag öppnade paketet inne på toa, satt och beundrade mina nya älsklingar medan jag uträttade mina behov. Sen fick jag skynda tillbaka till jobbet igen.

På kvällen kom Kix förbi och vi rullade i mitt garage. Jag var så glad och lycklig. Detta var något jag hade längtar efter så länge och först nu passade det in i livet. Dagen efter fick jag reda på att jag var gravid och roller derbyavhållsamhet var ett faktum.

Idag är det 46 dagar kvar till förlossningen.

One thought on “Roller Derbykärlek //Dag 4 av 50

Kommentera

