En efterlängtad syjunta på tumanhand

20120904-212214.jpg
Visst är det märkligt att en vuxen människa med alla möjligheter inte tar sig för att göra sådant som hen verkligen vill göra?

Ni anar inte hur länge jag har kastat längtansfulla blickar på min symaskin. Men så har den där vetskapen om att jag inte har den blekaste aning om var mina sytillbehör ligger utspridda klappat mig på axeln och mitt sug har istället bytts till en sådan där olustkänsla att inte vilja/orka ta tag i saker.

Efter mitt organiserande är det nu äntligen ordning bland prylarna och kreativiteten flödar. Jag vet var jag har alla tyger, kantband och annat nödvändig. Nu ska jag börja sy igen och förberedelserna har börjat.

3 thoughts on “En efterlängtad syjunta på tumanhand

  1. Jag blir helt peppad bara av bilden på dina tyger och tillbehör! Kan du inte blogga lite vad det är du syr. Jag är lite av en sy-rookie och behöver alla tips och inspiration jag kan få!

Kommentera

