Apans favoritinlägg från augusti 2012

Det är sällan jag tittar tillbaka i min egen blogg, men det ska det bli ändring på. Den är ju så himla bra, nog för att jag är partisk men jag tycker om att läsa mina tankar, formuleringar i kombination med bilder och era reflektioner. Här är ett par av de inlägg som jag tycker har varit mest givande att skriva och läsa eller där ni lämnat kommentarer som fått mig att tänka vidare.


 Ge FAN i att kommentera min mage

Så fixar du tjusiga sommarben

Tankar kring en kropp i förändring 

Är du en ”ful-tros-kvinna” eller ”sexy-underwear-lady”?

Att flaxa stolt med pattarna och hålla huvudet högt eller inte, de är frågan…

Idag blev jag tvungen att nödkissa min 2.5 år gamla dotter utanför entrén till tygvaruhuset Stoff & Stil i Kungens Kurva

Kommentera

