Oväntat besök i mitt kök 2.0

20120826-085426.jpg20120826-085349.jpg

Strax före midnatt  satt jag och slösurfade lite efter en kvälls sorterande av småprylar. Då fick jag plötsligt ett samtal och en liten stund senare satt Cissi i mitt kök. Vi åt rostat bröd, drack te och pratade om livet. Hon hade varit på ”Guldknappen” och jag hade som sagt en lugn hemma kväll på egen hand.

Återigen kan jag bara säga at det är så  mysigt med spontanhäng och särskilt sena kvällar eller tidiga nätter då barnen sover och allt är stilla.

Kommentera

