Menssektssnack på Pelikan

20120825-073841.jpg
Underbart är kort. Natashja svängde sina lurviga ben på Söder igår alldeles i närheten där jag bor. Jag cyklade dit och fick det stora nöjet att henne och träffa två kvinnor vars bloggar jag läser sporadiskt, samt som jag följer på twitter. Fanny och Hanna.

Fanny hade ett långt utlägg om en mensblodssekt hon ville starta och Hanna berättade om ett mystiskt samtal hon fått i dagarna. Jag satt mest och myste bredvid Natashja för jag har varit sugen på att gå ut och få lite sommarfeeling med henne länge nu.

Bilderna har jag tagit från Natashja (Ladydahmer) och Cissis (Cissiwallin) instagram. Följ dem där vetja.

Kommentera

