Ser ditt skrivbord så himla mycket bättre ut?

Förmodligen.  Kan en arbetsplats se värre ut än min? Nu jäklar ska jag göra mig själv en tjänst och försöka röja upp på mitt skrivbord. Jag ska ju faktiskt börja plugga snart igen och då är det bäst med ordning och reda.

Nu undrar jag hur era arbetsplatser ser ut och utlyser därför en tävling där ni kan vinna två titlar. Skrivbordsdrömmen eller Skrivbord of hell. Jag vill se bilder på hur det ser ut där just du sitter och arbetar varje dag och sedan kommer jag välja ut två vinnare som inte får något annat pris än äran, men det är inte fy skam det heller. Om du inte vill visa din egen plats är du mer än välkommen att nominera en kollegas, väns eller partners. Nu vill jag se hur Sveriges finaste alternativt fulaste/rörigaste arbetsplats ser ut samt alla mitt emellan.

Tweeta mig, maila mig, posta en bild på min facebooksida eller skriv ett blogginlägg och ge mig länken.

 

3 thoughts on “Ser ditt skrivbord så himla mycket bättre ut?

Kommentera

