Har alltid haft skräck för hur kroppen skulle se ut efter förlossning men känner mej glad o tacksam över att jag ser ut som jag gör nu

Anna 24 år mamma till bebis 6 veckor gammal.

Jag känner mig väldigt tacksam över att min mage drog ihop sig snabbt efter förlossningen. Däremot så känns det fortfarande som den putar ut något men det kommer jag kunna fixa till med träning. Har alltid haft skräck för hur kroppen skulle se ut efter förlossning men känner mej glad o tacksam över att jag ser ut som jag gör nu.

Ni som undrar hur silikonbröst ser ut post preggo varsågoda. Riktigt stora är dom nu o något mera hängiga än annars eftersom jag fått ökad bröstvävnad (implantaten i sig hänger inte). Ska tillägga att jag hade ett naturligt resultat efter operationen så det var inga slitztuttar för mig.

Underlivet känns mkt slappare nu och livmodertappen sitter längre ner än den brukar. Fick panik först och var rädd att jag började få framfall men har pratat med en gynläkare nu som sa att det var helt normalt… Jag fortsätter att knipa på och hoppas på goda resultat. Överlag känner jag mig nöjd och stolt.

Kommentera

